Tim en Valentijn in Australië

Herstart

Ik hoop dat iedereen zich inmiddels door het vorige verhaal heeft geworsteld. Het mooie van een dergelijke abstracte vorm van communicatie is dat iedereen het weer anders opvat. Na de nodige dreigmailtjes heb ik besloten om toch nadere uitleg te geven. Wie dacht dat de writer's block van de afgelopen maand veroorzaakt werd door een gebrek aan vertelstof heeft het mis. Al was dat het geval geweest, dan had ik nog altijd van een mug een olifant kunnen maken. Nee, het zat hem ergens anders in. Ik voelde dat het nieuwe er wel vanaf was, voor zowel de schrijvers als de lezers. Natuurlijk, de verhalen waren elke keer anders, maar het patroon aantal weken leven-flinke lap tekstmoest naar mijn idee een keer doorbroken worden.

Tijd voor ietsanders dus. Iets origineels. Iets onconventioneels. Vanaf vandaag: elke dag nieuws uit Australië! Zeg je abonnement op de krant maar op, want vanafheden zal elke ochtend een blogupdate in je mailbox te vinden zijn. Zie het maar als een dagelijkse column die je leest onder het genot van een kopje thee en een bammetje. Waar de blog de afgelopen maand schitterde door afwezigheid,zal jeer nu tot vervelens toe mee doodgegooid worden. Of je het nou wil of niet. Want vergeet niet dat je gewoon weer aangemeld wordt voor de mailinglist als je je afmeldt. Dat beleid blijft staan.

Tot morgen.

Reacties

Reacties

brigitte

Strak plan! laat maar komen!
Dan plan ik jouw stukje in nadat ik de strips in de krant heb gelezen, inderdaad; bij mijn beschuitje...

Ine

Lijkt mij ook erg gezellig om dit 's morgens bij een kopje thee te lezen

Hans

kijk, dat is de echte Tim weer. Een uitdaging oppakken en er iets mee doen! Dat hij meteen overdrijft.......laat maar komen die columns.....

David

Hahaha :D

elly

Nou Tim ben benieuwd naar je nwe colums hoor,en idd is weer eens vernieuwend ,Hoop dat je de tijd ook vindt als jullie nog een paar weken gaan genieten van de rest van het land!!

Ine en Ruud

Zo we zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Italie ! Maar volgens mij hebben we iets gemist. Dagelijks een update begrijp ik nu. Gezelllig. We blijven jullie volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!