Tim en Valentijn in Australië

Boycot Gaande Tegen Australische Kappersindustrie

Zie de laatste fotoserie voor de gevolgen.

elly

nou Tim en Valentijn,is zo gek nog niet hoor,het misstaat jullie niet !!

Olaf

Bij Tim kan er nog wat meer af! Scheelt ook weer luchtweerstand tijdens het fietsen.

Amanda

Typsiche studentenoplossing Tim ;)

Hallo Tim en Valentijn.

Ongelooflijk dat jullie buitenlandse avontuur er alweer bijna opzit. We moeten dan ook toegeven dat we je normaal gesproken ontzettend gemist zouden hebben met als gevolg dat we zouden hopen dat je de drie weken vakantie aflast voor ons welzijn. Echter heb je ons overrompeld met wekelijkse en soms wel dagelijkse updates dat je ons niet in de gelegenheid hebt gesteld om je echt te missen…. We mochten zo intens meegenieten dat het haast moeilijk te geloven is dat je al die tijd aan de andere kant van de wereld hebt doorgebracht. Al met al resulteert het dat jullie nu met een ‘’clean conscience’’ en zonder zorgen (om de thuisblijvers) kunnen genieten van de vakantie die jullie absoluut verdienen

Veel plezier de laatste weken, ze zullen ongetwijfeld veel te snel voorbij gaan. Succes met de presentatie, zal spannend worden maar dat hoort er nu eenmaal bij ;)